BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Music :)

12 April 2011

Life Must Go On!



I have no idea nk tulis ape..
sbb..
I don't know siape yg salah..
I think this is my fault!
but..

at the same time..
I think this is my friend fault too!
oo man!
my life is SUCK!

i know..
nobody like my attitude..
one class say me GEDIK!
kay..

xpe..
simpann dalam hatii..
yess..
i mad u!
yes..
i punch u!
but ..

dlm hatii aq!
aq still pendam gak!
nobody know aq nyerr hatii nn perasaan...
haishh!

kalau aq merepek..
korang buat buat fahamm je laa yer..
i'm very tension n stress right now!
i'm tension n stress is because of U useless!
I HATEE U UNTILL I DIE!
u are soo SUCKK!!
errrrghhhhh!
live me alone!
SHIT!!!!!!!!

07 April 2011

Jahatt oowhh!



 apee nihh???
kene kann aqq sampaii aqq nangiss nihh...
x baekk aww..
siann aq..
takott aqq aww..
napee laa sorokk kann aq nyerr HP!
uwaa!
jahattt gyylerr kott!
err..
x boleyy bla!
but..
at the same time..
aq adee sakitt hatii ngnn sorang budakk nih!
mcm good good jeh!
bajet bin menggelabahh dohh!
i havee noo wordd too describee thiss girl!

sbb dierr pikirr dierr bgoss tauu ark!
i havee noo respectt too thiss girll now!
and..

sebaik..
thiss girll iss nott myy BFF anymore.
now..
in myy life..
i havee myy familyy n my cat only..
freinds?
i havee soo manyy friends..

but..
i havee no BFF..
causee i dahh serikk ade BFF!
i hatee BFF sebenarrnyerr!
now..

yg tauu hatii n perasaan aq!
hanyerr aq n ALLAH ..
:D


05 April 2011

Hinee sgtt kee erkk jadii GEMUKK ni?!




Hinee ke erkk jadii GEMUKK?
ye..
kuruss jee x hinee kan..
asl org GEMUK jee kene ejek..
orgg GEMUK same jee mcm orgg kurus..
ade hati.. 
ade perasaan..
orgg kuruss mainn ejekk jerr orgg GEMUK..
tpii dier tauu ke hatii n perasaan orgg GEMUK uhh timee dierr ejek?
tau?

x kan..
hurmm..
Gegell selalu kene ejek..
Gegell mmg marah..
tpy..
Gegel simpann dlmm ati..
Gegell nangiss sorang sorang kekadang..
nkk watt camm nee an..
tuu la nasibb A FAT GIRL LIKE ME!
why other people can't respect A FAT GIRL LIKE ME?
korangg xde katt tempatt orgg GEMUK..
bilee korangg ade katt tempatt orgg GEMUK cam aq..
baruu korangg tauu mcm mane kecik n sakitt nyerr hatii org GEMUK uhh timee korangg ejekk dier..

02 April 2011

I don't know why?!



Gegel xtauu kenapee Gegel skrhh niih!
ngn kwn Gegel pon.. 
Gegel lyn x lynn jerr...
Gegel rasee kwn kwnn Gegel pon pelikk ngn perangaii Gegel..

Gegell mulee mlss nkk berckpp ngn dorang..
don't u all daree too askk mee why!
because i have noo answerr forr that question!
ermm..

i think my friends start feel weird with my temperament!
hurmm..!

what's wrong withh me?!
i started to hatee myself!

i think i have too change my life style!
but..

how?!
nobodyy will knoww myy problemss!
everyone saw me happy..
but..
i'm not!
serious!
damm shit!
i'm bad!

i have nobody too trustt in thiss world!
i can't trustt anybody!
err!

shitt!

17 March 2011

Nak kenal kan kuching agyy... =D

Nihh kuching Gegel lagii sekor.. name die Blacky.. Gegel panggil die Acky jer.. dierr pandai.. sblm Gegel citer panjang lebar.. Gegel nk tunjokk picture die dulu.. =)

 Kay nihh la picture dier.. nihh time dier tidoo.. hehehe.. sempatt aw Gegel snapp picture nihh..hurmm.. Gegel winduu sesangat sgt sgt sgt sgt sgt sgt sgt katt dierr... dierr nihh baek,comey dann yg paling penting dierr nihh pandai... dierr nih.. kalauu Gegel g kedai depann umah or jauhh ikit.. dierr mestii ikot.. pastuu nk lumbee ngn Gegel.. maybe korang x percaye.. tpy... mak Gegel sendiri terkejot tgk dier leyy nk lumbe ngn Gegel.. sampai tergelincir sbb dierr larii lajuu sgt.. xtau Gegel nk ckp mcm mane lgii.. skrg x slh Gegel die dudok kat kedai depan umah Gegel.. xtau naperr dier xnak dtg umah Gegel lgii.. hurm.. Gegel betol betol syg kann dierr... hurmm.. =(

Kuching,kuching,kuching.. =)

Gegel ade byk kuching dulu.. setiap kali kuching Ggegel ilang mesti ade peganti nyer.. tpyy Gegel x lupe kat diorang walaupon sekali.. ni gambar kuching2x Gegel yg sempat Gegel tangkap..



 Nihh la gambar kuching2x Gegel jage.. tpyy ade lgy sekor..name die Gebu.. x sempat nk ambik gambar die..hurm..Gebu tuhh chotmill..die warne putih,mate biru pastu kat dierr nyer bahagian badan die ade pink pink sikit..mcm dekat bwh tangan dierr,bwh mate dier..mmg chotmil la..tpy xtau die g mane..die tuhh jantan..time die dtg umah Gegel dulu..die kotor..mak Gegel rase die gado ngn kuching lain pastu terjatoh dlm longkang..mak Gegel pon bwk dierr masok n teros mandi kan dier..mak Gegel kate..time mandi kan dier..dier diam jehh..tpyy time dekat tempat ade luke sikit..dier keluar kan kuku sikit..then dier ade meow meow sikit..cam nk kate kat mak Gegel yg dier sejuk kot..hehehe..(memandai jehh..)lepas mandi..kakak sulong Gegel kering kering kan dier gune kain..dierr diam jehh..sbb dierr tau kitorang nk wangi kan dier..mase dahh nk kering sikit tuh..dier jilat jilat la badan dier..nk rate kan dier nyer bulu..xnak berserabai..mase tuh kakak sulong Gegel still kering kan die..dierr tahan tgn kakak Gegel..maksod nyer..dierr xnak kakak sulong Gegel kering kan dierr agi..die nk jilat jilat bdn dierr sendiri..pastu..dierr pon letih..then..dierr tidoo..lame kot dierr tidoo..dry 2 ptg - 5 ptg x slh Gegel..hehehe..sampai sini je lahh ek pasal Gebu nih.. nnty kalau Gegel rajin..Gegel sambong..sbb..ade satu citer psl Gebu nih sakit..xde tenage langsong dierr time tuh..tpyy nnty baruu Gegel sambong aww! :D

16 March 2011

Status kuching kuching ku.. =)

Nihh Oyen.. Gegel panggil die Yen.. Die nihh active,naughty n selalu buat Gegel senyum n gelak sbb die nyerr perangai.. die nihh active sbb die nih jantann kot kan? die nihh ank yg sulong rasenyer..comeyy kot.. dlm pictures nihh die x secomey yg Gegel tgkk dulu.. cause die baruu bgn tidoo nih.. hehhe... cepat cepat Gegel snap pictures nih...  :D


 Nihh pulak name die Cot.. Gegel panggil die Cot la.. die nihh pengecot,tembam n cute.. Gegel x biase sgt main ngn die.. sbb die nihh pengecott.. die nihh betine.. die sekor je yg betine.. die nihh ank yg kedue kot...pictures nihh pon Gegel snap time die baruu bgn.. x comeyy sgt gakk yg nih.. kalau x.. die agi comeyy darii pictures yg nih.. :D 



Nihh pulak Itam.. Gegel panggil dierr Tam.. name die Itam bab dier hitam.. heheh.. jahat an? die nih cam lambat ikit.. cause die nihh paling kecik rasenyer.. die nihh bloeh tahan active gak... die nihh x pandaii bersihkan muke dier.. sb die kecik agyy kot.. dier nih pon leyy tahan comeyy gak kan? die nihh ponn jantann gak.. die nihh paling kurus.. yg kakak n abg dier gemuk gemuk.. sbb diorang ske menitik.. dier nihh kurang menitik... tpyy mkn.. boley tahan bykk gak.. :D

                                        SYG KORANG TIGE 
                                EKOR!!! 

Kuching Kesayangann kuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sampaii MATI aq xkann lupee kann korang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aq tunjokk ehh,..
dorang nyerr mke..

ni lahh kuching aq.. 
comeyy kan?
tpyy syg..
dorang dahh ilang..
xtau mak dorang bwk dorang sume g mane..
haishh..
SUMPAH aq mmg syg sgt sgt katt dorangg ni!!!
selalunyer...
kalau aq bkk pintuu umahh aq..
aq mestii akn nampakk diorangg n mainn ngn dorang..
diorang nihh naughty cikit..
tpy..
sbb dorang naugthy laa aqq sygg tuh n buatt aq rindu sgt!
hurmm..
lainn kalii aq sambongg agii aw..
penatt menulis..
hurmm..
SYG KORANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

14 March 2011

Kau buat aq kecikk atii jeh kan!

Hurm ..
ape masalah ko ek?!
asyikk nk carik gadoo err!

asyik ckp GELABAH!
haish..
mls nk citer bykk..
hurmm..
jahat!(sedey kot ngn die nihh!)
:'(

Happyy d0hh buat twitter !!!

Bestt bilerr artist ygg kiterr follow..
replyy twett kiterr..
it's  fun right?
fun for me..
i don't u guyss..
heheh!
i'm loving it..
sapee nkk follow saye kat twitter nii namee saye ..
GEGEL99 
that's all..
lepas bace follow tau! =)
ade time..
saye update agyy yer!

12 March 2011

bangangg nyerr laa kauu an!!!!!!!!!

Kau igt aqq herann sgt kerr kwwnn ngnn cucu dirajee camm koo toh!
oohh please!

tlgg lahh!
x igtt langsongg n x herann langsong!
aq kutokk koo lebeyy lebeyy koo nangiss lakk ann..!!!!!!!
koo soh kakak koo mrhh aqq plakk an!!!!!! 
haishh pape jee lahhhh!!!!!!!!!!
blaahh lhaa koo!


05 March 2011

Uwaaa!!!!!!!!

korang tuangg ajarr an korang !
qama,mahirah,firdaus,izzah,adam,fadillah,afiq,haikal,alia,ain,puteri,daneshh,neshel,desmond n nabila..
sebaik aqeela x ejek..
hurmm..
bolehh korang sume panggil aq BIBIK!!!!!!!!!
kuang ajoo toll lee!
nk nangiss aww!
si ank KARAN tuu lak...
aq dtg dtg..
die kate menggegar dunia!
haishh..
si ank SARDIN lak die kate..
biar betoll ape yg aq tgkk ni!
err...
saboo jerr aq katt situu ann..
=(
xnakk kwnn korangg..
doremonn ahat!
samee ngn lainnn!
bencii ahh!
bengongg ajjee!

26 February 2011

NO MORE BFF IN MY LIFE!!!!



X jdyy BFF  pownn x pe kan korangg! we can be friend only right? i mean.. a normal friend.. seriously.. i will jeleous went i see my BFF friend withh another people.. tu yg aq xnak dahh ade BFF.. aq daa serikk dahh weyy korangg.. soo..korangg kene laahh phmm aq..aq x kesahh kalau ko anggap aq sebagaii ko nyerr BFF.. tpyy aq xkan anggap korang lebihh daripadee kwnn biase..aq dahh terlampauu mllss nkk jage hatii BFF aq dahh!tpyy jgnn anggap aq musoohh korangg lakk.. tpyy watt mase nihh .. aq xkann bercakap ngn korangg.. becausee! aq tensionn!!!!!!!! THAT'S ALL!!

Perkenallkann dirikuu!

Halo! maybe arii tuu aq dahh perkenal kan diri aq.. tpy..aq terdelete postt ygg tuu.. hehehe...hurmm..comel x aq? hahaha! ermm.. aq nihh xde laa baikk sgt pon.. n aq bknn laa jahat mane ponn.. tpy.. aq seorang yg sgt sgt sgt sgt sgt lah PANAS BARAN!!! hehehe =) ..
tu jee laa ek.. dadada!!